Novetats i Activitats

Universitat de Lleida

Exposició: Les altres cares del centre històric. Reptes i oportunitats d'una realitat desconeguda

Fins al 7 de març de 2017 / L'exposició de fotografies, obra dels alumnes de l'Escola d'Arts Municipal Leandre Cristòfol, pretén engegar un procés de reflexió, sensibilització i conscienciació en relació als prejudicis que puguin tenir sobre alguns col·lectius de persones que resideixen al centre històric o, fins i tot, del propi barri.

Exposició: Viure en Deutecràcia

Fins al 28 de febrer de 2017 / Aquesta exposició ha estat creada des de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute (PACD) "No Devem! No paguem!", amb el suport i participació de l'Observatori del Deute en la Globalització (ODG).

Exposició: Cartografia històrica de les Terres de Lleida

Fins al 24 d'abril de 2017 / La Biblioteca de Lletres ha aplegat alguns exemplars de mapes i plànols antics de les terres de Lleida per donar-los a conèixer. Hi podem trobar mapes de Lleida ciutat i d’alguns pobles com Arbeca, Seròs, Àger, Almacelles o La Seu d’Urgell entre altres.

Premis Llanterna Digital

Fins al 31 de març de 2017 / Els Premis Llanterna Digital volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità, a través de l’elaboració de curtmetratges que promoguin una reflexió sobre la llengua, en sentit ampli, des de qualsevol perspectiva. Les obres es poden presentar fins al 31 de març de 2017, i una de les categories està adreçada als membres de la comunitat universitària.

20è Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu

Fins al 17 de febrer de 2017 / El termini de presentació de treballs finalitza el 17 de febrer de 2017, la dotació del premi és de 1.000 euros (tributs inclosos) i el concurs està obert a tothom que es vulgui presentar. Per a més informació, podeu consultar les bases a http://estiu.udl.cat

Exposició: Fotomath 2017

Fins al 19 de març de 2017 / Aquest concurs va nèixer amb l'objectiu de fer palesa la presència de les matemàtiques en la vida quotidiana, així com d'animar a la recerca, la creativitat i la divulgació d'aquesta ciència.

Exposició: Deconstruïnt la construcció: un tast d'arquitectura

Fins al 20 de febrer de 2017 / Des de la Biblioteca de Cappont us proposem l'exposició bibliogràfica Deconstruïnt la construcció: un tast d'arquitectura, que és una tria que, com un trencaclosques, barreja elements arquitectònics: maons, voltes, ciment, ferro i tot allò que conforma i forma les infraestructures que habitem.

XXIV Temporada Musical de la UdL

Fins al 3 de maig de 2017

Exposició: Llegums: cultiu, cultura i cuina

Fins al 30 de gener de 2017 / Aquesta activitat s'ha organitzat en commemoració de l'Any Internacional dels Llegums tal com ha estat declarat l'any 2016 per part de l'Assemblea de les Nacions Unides i la FAO, amb l'objectiu de augmentar la consciencia sobre la importància de les llegums i per tal de sensibilitzar a la població al voltant de l’interès d'aquests aliments

Exposició: 400 aniversari de la mort de Miguel de Cervantes

Fins al 16 de gener de 2017 / la Biblioteca de Lletres exposa alguns exemplars del Quixot i d’obres relacionades amb l’escriptor que guarda als fons de Reserva i llegats

Exposició: Festes del Foc als Pirineus

Fins al 14 de gener de 2017 / Amb motiu del primer aniversari de la declaració per part de la UNESCO de les festes de foc dels Pirineus com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat, la Càtedra Educació i Patrimoni Immaterial dels Pirineus de la UdL inaugura l'exposició que recull la diversitat de tradicions entorn les festes del foc que anualment se celebren al solstici d'estiu.