Activitats i Convocatòries

Arxiu 2019 / Universitat de Lleida

Exposició fotogràfica: L'avui d'Hiroshima i Nagasaki

Hiroshima i Nagasaki. Els únics atacs atòmics de la història, és el títol de l'exposició del fotoperiodista Lucas Vallecillos que, des d'avui i fins al 12 d'abril, es podrà veure a la planta -1 del Centre de Cultures del campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL).

Repte Facultats UdL #O10kUdL

La Càtedra DOTS de la UdL promou el Repte Facultats UdL #O10kUdL que se celebrarà del 28 de març al 3 d’abril.

Descarrega’t l’App O10k, escull la teva Facultat, suma passos i aconsegueix premis. L’O10k és una APP per promocionar l’activitat física en la població i fomentar un estil de vida actiu.

17è Concurs de Fotografia: La salut del món a les nostres mans

La Facultat d'lnfermeria i Fisioteràpia convoca el 17è Concurs de Fotografia per posar en valor el paper decisiu que juguen els seus professionals en el benestar de la comunitat. Data termini de presentació: 1 d'abril.

Exposició: L'univers jueu de Lleida

Del 06 de març al 14 de juny de 2019 / Recorregut pel món jueu, amb l'accent posat en el barri de La Cuirassa, el call de Lleida, que fou, després de Barcelona i Girona, la tercera col·lectivitat més important del que avui per avui és Catalunya.

XV Concurs de fotografia i vídeo Mirades pedagògiques: Els colors del racisme

Fins el 10 d'abril / El concurs té l’objectiu de promoure per mitjà de la creació d’imatges una cruïlla de mirades a l’entorn del fet educatiu. El tema de la present convocatòria és: Els colors del racisme. El termini de presentació dels treballs finalitza el 10 d'abril.

Exposició: Capri. Per morir-se de riure: l'humor en la llengua

Fins el 30 d'abril / Exposició organitzada per la Biblioteca de Cappont, en col·laboració amb Edicions i Publicacions de la UdL, dedica a un dels homes que més han fet riure Catalunya, Joan Camprubí Alemany (Barcelona 1917-2000), conegut com a Joan Capri.

Concurs fotogràfic: Racó preferit de la UdL

Fins al 25 de febrer de 2019Estudies a la UdL i vols guanyar una impressora fotogràfica de butxaca? Descarrega't la UdL APP i participa al repte: Racó preferit de la UdL / Bases del concurs.

Exposició: La Geografia: un compromís amb el futur

Fins al 28 de febrer de 2019La Geografia és molt coneguda com a disciplina però alhora és pràcticament desconeguda com a ciència per a moltes persones. Des de la Secció de Geografia de la UdL es pretén donar a conèixer què és la Geografia i com treballa: quin és el seu punt de sortida? quines eines utilitza? quines són les seves metodologies?

"Presenta la teva tesi en 4 minuts"

Inscripció de l'1 al 28 de febrer / El concurs planteja als participants el repte d’explicar la seva recerca de qualsevol disciplina científica en un temps màxim de 4 minuts, en un llenguatge senzill i comprensible per a un públic general.

Presentació del concurs
Bases de la convocatòria - Annex I
Formulari de participació - Annex II

tesi4minuts2019

Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu de la UdL

Fins al 19 de febrer / Fins al proper dia 19 de febrer, les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont.

Exposició: L’àlbum Frandon: fotografies de Juan Mencarini en el Fuzhou de 1890

Del 22 de febrer al 15 de març / L'exposició presenta reproduccions digitalitzades de les fotografies que Mencarini obtingué a la ciutat de Fuzhou a la dècada de 1890. A banda de documents històrics de primer ordre, doncs, les fotografies de Mencarini ofereixen un fascinant testimoni del contacte cultural esdevingut a la Xina semi-colonial de la segona meitat del XIX.

Exposició: La Fundació de Dones Lliures a Rojava i Síria (WJAR)

Fins al 15 de febrer de 2019 / Exposició d'Azadi Plataforma de Solidaritat amb el Poble Kurd sobre la revolució a Rojava (Kurdistan Occidental) i el paper principal que les dones han pres a les Unitats de Defensa del Poble i les Unitats de Defensa de les Dones (YPG i YPJ).

IV Concurs de Relats Curts

Fins al 27 de febrer de 2019 Adreçat als estudiants matriculats en qualsevol dels Graus de la Facultat de Lletres inclosos els de mobilitat, així com als estudiants de 1r i 2n de batxillerat i de 3r i 4t de la ESO de la circumscripció de Lleida.

Exposició: La mort digna i il·lustrada

Del 15 de gener al 14 de febrer de 2019. L’Associació Dret a Morir Dignament (IDMD-Cata) ha convidat 30 artistes joves a il·lustrar la seva particular visió de la mort digna, amb l’objectiu és desmitificar el tabú de la mort. Creiem que aquest tema, tan silenciat en la nostra cultura, és igual d’important que la paraula vida.

Exposició U: per 14 fotògrafes i fotògrafs de Lleida

Del 5 de Desembre de 2018 al 31 de gener de 2019 / L'exposició presenta en gran format algunes de les imatges més emblemàtiques de l'1 d'octubre de l'any passat a casa nostra

Exposició bibliogràfica: Pompeu Fabra, el Mestre

Del 15 de Novembre de 2018 al 15 de Febrer de 2019 / L’exposició bibliogràfica: Pompeu Fabra, el Mestre en el qual es commemora la figura i l’obra de Pompeu Fabra, coincidint amb el 150è aniversari del naixement del Mestre i els 100 anys de la publicació de la Gramàtica catalana normativa.