Sobre el web

El web de la Universitat de Lleida empra el gestor de continguts OpenCms. Les plantilles creades són accessibles de nivell AAA, tot i que, com que l'editor emprat pel gestor —el FCKEditor— no genera codi totalment accessible, no podem assegurar que el contingut de totes les pàgines creades pels editors de la Universitat siguin accessibles a aquest nivell.

Més informació: Accessibilitat al web de la UdL

Per tal de garantir una correcta navegació:

• PC amb sistema operatiu Windows: navegadors Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior), Google Chrome o Internet Explorer (versió 6.0 o superior) .
  • Sistema operatiu Linux: navegador Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior).
  • Mac: navegador Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior).
  • Pantalla amb una resolució de 800 x 600 píxels o superior i les opcions Javascript i CSS activades per accedir a tot el contingut del web, tot i que no resulta imprescindible per a una correcta navegació.
  • Per visualitzar adequadament els continguts en Flash cal el connector corresponent.

Els continguts propis de la plana de la UdL estan subjectes a llicència Creative Commons:

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra de Universitat de Lleida (UdL) està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Per a qualsevol consulta o suggeriment, poseu-vos en contacte amb nosaltres:

Alfred Iniesta Romero
Edifici del Rectorat