Exposició: El Quijote de tu puño y letra

Lloc:
Vestíbul del Rectorat
Web:
El Quixot a mà, l'homenatge de la UdL a l'obra cervantina (Premsa UdL)
Inici:
Finalització:

Exposició El Quijote de tu puño y letra, que es podrà veure fins el 19 de desembre.

La mostra recull algunes de les pàgines manuscrites pels copistes, imatges de diferents traduccions del Quixot a altres llengües, com ara el tagal (Filipines) o el quítxua (Amèrica llatina) i deu il·lustracions creades per il·lustrar aquest Quixot, obra d'Andrea de Castro. També forma part de l'exposició la llista de totes les persones que han copiat El Quixot i fotografies on apareixen algunes d'elles en el moment que copiaven.

El proper 20 de novembre la professora Lola González presentarà el projecte “El Quijote de Miguel de Cervantes de tu puño y letra”, que va començar durant el curs 2004-2005 com a homenatge de l'estudiantat, professorat, personal d'administració i serveis de la Universitat de Lleida a la immortal obra de Cervantes. Al llarg d'aquests anys més de 350 persones de diferents àmbits han copiat un fragment de l'obra.

Exposició: El Quijote de tu puño y letra / Universitat de Lleida