PAS 1. ADMISSIÓ DEL CENTRE DE DESTÍ I VISTIPLAU DEL CENTRE D'ORIGEN
Per sol·licitar un ajut Erasmus Pràctiques, cal haver trobat prèviament una empresa/institució/universitat/organització que admeti l'estudiant per fer una estada de pràctiques i haver obtingut l’autorització del coordinador/a de mobilitat acadèmica del seu centre a la UdL per realitzar aquestes pràctiques en el marc del programa Erasmus Traineeships.
Model d'Autorització del Centre (cal que estigui signat pel coordinador/a de mobilitat del centre)
Llista de coordinadors i dades de contacte: http://www.udl.cat/serveis/ori/coordinadors.html
PAS 2. SOL·LICITUD ONLINE
Els estudiants autoritzats pel seu centre podran participar en la convocatòria Erasmus Pràctiques:
Convocatòria Erasmus Pràctiques - curs 2023/24
Data límit per presentar sol·licituds: 31 de març de 2023
ACCÉS AL FORMULARI DE SOL·LICITUD:
Feu clic AQUÍ per accedir al PORTAL de Mobilitat.
Abans de fer la sol·licitud, us heu de REGISTRAR al portal de mobilitat de la UdL: Aneu a "inscripció" (part dreta de la pantalla), creeu-vos un usuari i una contrasenya (de 8 caràcters mínim, que inclogui un número, una majúscula i també un caràcter especial, com a mínim). Poseu el vostre nom i cognoms en majúscules i sense accents. Recordeu bé la contrasenya que us heu creat, per poder tornar a accedir a la vostra sol·licitud posteriorment i poder fer canvis, si és necessari.
Després, aneu a "inici de sessió" (part esquerra de la pantalla) i utilitzeu l'usuari i contrasenya que us heu creat.
Busqueu el FORMULARI anomenat “Erasmus Pràctiques KA131 - Outgoing - Curs 2023/24”.
La sol·licitud es pot modificar i guardar tants cops com sigui necessari, fins que sigui enviada. Un cop estigui completada i enviada en línia, ja no es podrà modificar.
DOCUMENTACIÓ QUE CALDRÀ ADJUNTAR DINS EL FORMULARI:
- DNI o NIE.
- Resguard de matrícula a la UdL del curs actual (carta de pagament).
- Fotografia actual.
- Dades bancàries: Certificat de titularitat o document bancari en què consti el codi IBAN i el nom de l’estudiant com a titular o cotitular del compte.
- Full d’autorització signat pel coordinador/a de mobilitat del centre a la UdL.
- Carta d’admissió del centre de destí (no cal per als estudiants de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) que hagin obtingut plaça mitjançant convocatòria de pràctiques pròpia del centre i consegüent resolució.
- Si escau, certificat d’idiomes relacionats amb la mobilitat, en què consti el nivell assolit.
- Els estudiants de màster i doctorat que han accedit a la UdL amb un títol universitari procedent d’una altra universitat de l’estat espanyol hauran d’adjuntar l’expedient acadèmic d’aquesta universitat amb la nota mitjana sobre 10 punts. Si es tracta d’una titulació obtinguda en un altre país, cal sol·licitar al Ministerio de Universidades l’equivalència de nota mitjana dels estudis
realitzats a l’estranger i adjuntar a la sol·licitud de mobilitat el document expedit pel Ministeri.
La sol·licitud es tramita a través del web oficial: http://www.educacionyfp.gob.es/servicios-alciudadano/
catalogo/general/20/203615/ficha.html