El TFM de Vilalta, graduada en Administració i direcció d'empreses (ADE) per la Universitat Pompeu Fabra, du per títol La metodologia de valoració de les operacions vinculades en el marc de l'impost sobre societats. En l'estudi, tutoritzat pel professor de la UdL, Jordi Vilalta, es descriuen i es donen exemples dels cinc mètodes de valoració definits tant en la normativa estatal com per part de l'Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmica (OCDE). Es tracta del del preu lliure comparable, el del cost incrementat, el del preu de revenda, el de la distribució del resultat i el del marge net operacional.
El jurat, integrat per destacats membres d'ACCID, ha valorat la importància, l'originalitat i les implicacions i aportacions d'aquesta tesi de màster que serà publicada en format electrònic i difosa en la newsletter de l'associació. La premiada a més, entrarà a formar part de l’ACCID.
José Luis Gallizo, premiat també per l'ACCID recull el premi de l'alumne Jaume Fernández Ramells.
El tercer premi ha estat pel graduat en ADE per la UdL, Jaume Fernández, per
Propiedad empresarial y calidad contable: evidencia en empresas españolas. El treball, tutorat pel professor, José Luis Gallizo, analitza les pràctiques de gestió o manipulació dels beneficis en empreses familiars i no familiars. Els resultats mostren que les de naturalesa familiar divulguen uns resultats comptables de major qualitat, en termes de menors ajustos per meritació discrecionals i que les empreses amb pèrdues tenen una relació positiva amb la utilització de les pràctiques de gestió de guanys.
El segon millor TFM en els premis ACCID ha estat La Norma Internacional de Información Financiera Nº 16. Arrendamientos - Impacto en las decisiones de los stakeholders, de María Cecilia De Luca Leone (Universitat de Barcelona).
D'altra banda, l'ACCID també ha distingit el catedràtric de la UdL, José Luis Gallizo, amb el XVIII Premi a l'excel·lència acadèmica. Aquest guardó reconeix acadèmics i institucions acadèmiques que amb les seues publicacions, investigacions, innovacions pedagògiques o excel·ència en l'ensenyament hagin contribuït sòlidament al desenvolupament de la docència i la investigació de la comptabilitat.