Llengües, comunicació i entorns digitals, en un nou màster de la UdL
Impartit en modalitat virtual ofereix tres itineraris bilingües i un de trilingüe
Descarregar pdfAmb vint places, aquest màster s'adreça a persones titulades en periodisme, comunicació audiovisual, filologia, traducció, màrqueting, publicitat i enginyeries relacionades amb el disseny i les tecnologies que es vulguin especialitzar en la creació i gestió de continguts informatius i publicitaris (text, àudio i vídeo) adaptats a les noves plataformes digitals (webs, blogs, pòdcasts, xarxes socials etc.). Al mateix temps permetrà assolir una competència lingüística a nivell d'expert en dos o tres llengües. L'alumnat podrà triar entre quatre itineraris: tres de bilingües (castellà i català, castellà i anglès, català i anglès) i un de trilingüe (català, castellà i anglès).
El professorat del curs, una vintena de docents, pertany als departaments de Filologia i Comunicació i de Llengües i Literatures Estrangeres de la UdL i també hi impartiran classes la llicenciada en filologia anglesa i dissenyadora de webs, Marta Aguiló, i la periodista de redacció publicitaria (copywriting), Cristina Fuertes.
La formació s'organitza en sis blocs: Fonaments lingüístics i sociolingüístics de la comunicació digital, Creació de continguts: eines digitals i lingüístiques, Temes de formació avançada en comunicació digital, Formació científica, Pràctiques acadèmiques externes i Treball de Fi de Màster.
Les persones interessades a cursar aquest màster poden fer la preinscripció del 24 de juliol al 8 de setembre al web del màster.