La intel·ligència artificial, eix de les 35es Jornades Universitat-empresa

Una norantena de persones assisteixen a la trobada

jornada universitat empresa
Un moment de la inauguració / Foto: UdL
L'aplicació de la Intel·ligència Artificial (IA) al creixement empresarial, la presa de decisions comercials i l'experiència de client és l'eix de les 35es Jornades Universitat-empresa de la Universitat de Lleida (UdL), que es desenvolupen avui a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida (UdL). Una norantena de persones participen a la trobada, que ha inaugurat la consultora experta en IA i fundadora de l'empresa OlisTIC Sandra Arcos.

L'experiència de la Cooperativa vitivinícola Falset-Marçà (DO Montsant), els desenvolupadors de software intel·ligent i modernització de plataformes GFT o les tecnologies immersives són altres temes sobre la taula en aquesta iniciativa de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. Des de la vessant acadèmica, el programa compta amb el catedràtic de Màrqueting de la Universitat de Saragossa i director del METODO Research Lab, Carlos Flavián, expert en l'anàlisi de la interacció de les persones amb la tecnologia.
MÉS INFORMACIÓ: