23 d'abril de 2008
Descarregar pdfUn estudi sobre el PAS recomana crear un servei de resolució de conflictes
![.](/export/sites/universitat-lleida/ca/serveis/oficina/.galleries/images/imatges-premsa/quadrat.gif)
![]() ![]() Josep M. Álvarez i Judith Pintó |
L'estudi, a la presentació del qual van assistir el rector de la UdL, Joan Viñas, el secretari general d'UGT a Catalunya, Josep Maria Álvarez i la presidenta del comitè d'empresa de la UdL, Judith Pintó, s'ha realitzat a partir d'entrevistes i grups de discussió on hi han participat 57 membres del PAS. Iniciat ara fa un any, s'estructura en tres eixos principals: la cultura de l'organització, la formació i la vida quotidiana. En ell es presenta, a més de la diagnosi de la situació actual del personal d'administració i serveis de la UdL, una sèrie de propostes per millorar la integració del col·lectiu en la institució, iniciatives que passen bàsicament, per valorar i avaluar la feina del PAS, millorar la comunicació i la coordinació entre serveis, adequar l'estructura organitzativa a les necessitats actuals, potenciar la mobilitat i la promoció, el treball en xarxa, disminuir la burocràcia, i equilibrar la direcció de la UdL entre un estil "participatiu" i un estil "autoritari".
Tant el secretari general d'UGT a Catalunya, Josep Maria Álvarez, com el rector de la UdL, Joan Viñas, van valorar molt positivament la realització d'aquest estudi pioner a Catalunya, les suggerències del qual, va dir Viñas, seran tingudes en compte.
MÉS
INFORMACIÓ
22 d'abril de 2008
Resum
de l'Estudi Sociològic sobre el Personal d'Administració i Serveis
Les veus contrastades del PAS de la UdL