La unitat Arxiu i Gestió de Documents es constitueix com una unitat administrativa de caràcter central que dóna servei a tota l'estructura administrativa i acadèmica de la Universitat, i que sota la dependència de la Secretaria General de la UdL és l'encarregada de l'organització, la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió dels documents que formen part del patrimoni documental de la Universitat. [+]
Què vols fer?
PER CONSERVAR I/O PRESERVAR
- Procediment: Transferir evidències documentals per a conservar i/o preservar
- Procediment: Transferir evidències documentals per conservar i/o preservar (flux)
- Formulari de transferència de documents a conservar
- AVÍS IMPORTANT: omplir i enviar els formularis a arxiu@udl.cat sense signar
- Full de càlcul de càrrega per a l'aplicació de gestió documental
PER ELIMINAR
- Procediment: Transferir evidències documentals per a eliminar
- Procediment: Transferir evidències documentals per a eliminar (flux)
- Instrucció operativa: transferir exàmens i/o treballs per a eliminar
- Formulari de transferència de documents a eliminar
- AVÍS IMPORTANT:omplir i enviar els formularis a arxiu@udl.cat sense signar
- Procediment: consultar documents de l'arxiu
- Procediment: prestar documents de l'arxiu
- Procediment: consultar documents de l'arxiu (flux)
- Procediment: prestar documents de l'arxiu (flux)
- Formulari de consulta
- Formulari de préstec
AVÍS IMPORTANT: procediments en revisió, omplir i enviar els formularis a arxiu@udl.cat sense signar
Notícies[+] Més notícies
Setmana Internacional dels Arxius. IAW_2024
3 - 9 juny 2024. En el marc de la Setmana Internacional dels Arxius, la Universitat de Lleida (UdL) ha organitzat una sèrie d'activitats per donar a conèixer els serveis i instal·lacions del seu Arxiu a tota la comunitat universitària.
Com a estudiants del grau d'història, que vam tenir l'oportunitat de realitzar les nostres pràctiques en aquest arxiu, volem compartir la importància i el valor d'aquestes activitats.
Estudiants del Grau d'Història de la UdL realitzen les seves pràctiques acadèmiques a l'Arxiu de la universitat
Dimecres, 3 d'abril del 2024. Estudiants del Grau d’Història van iniciar a principis de febrer una experiència educativa i laboral plena de descobriments i coneixement. Durant aquestes pràctiques a la unitat Arxiu i Gestió de Documents, les estudiants estan tenint l'oportunitat d'immergir-se en els món arxivístic, aprenent tècniques de preservació de documents, així com també explorant temes rellevants per a les seves àrees d'estudi.
Nova seu d’Arxiu i Gestió de Documents
Dimecres, 27 setembre 2023. Arxiu i Gestió de Documents estrena noves instal·lacions al carrer de Pere de Cabrera, 5 al Campus de Cappont de l’edifici Polivalent 2, als espais 0.16-0.18.
Aquí us atendrem en el nostre horari habitual de 9 a 14h, de dilluns a divendres, o a través de la nostra adreça electrònica arxiu@udl.cat o dels telèfons 973 70 20 03/ 70 20 17/ 70 20 05