La UdL torna a obrir els seus campus a les famílies

El nombre de participants gairebé duplica el de 2015

Jornada de Campus Oberts de la UdL
Participants en la sessió del març Foto: UdL
Un total de 431 persones de 148 famílies participaran aquest dissabte, 7 de maig, en la segona sessió de la 12a Jornada de campus oberts per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL). Provenen d'arreu de Catalunya, l'Aragó, Andorra, les Illes Balears, el País Basc, Madrid i Segòvia. En la primera sessió, celebrada al març, hi van prendre part 488 persones. Amb aquesta doble convocatòria, que s'estrena enguany, la xifra de visitants gairebé duplica la de 2015, en què la UdL va rebre 531 pares i mares, pels 919 d'aquest any.

La jornada de campus oberts s'adreça a les famílies d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que estiguin interessats a cursar estudis universitaris a la UdL. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU) i els propis centres, tenen com a objectiu donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari als pares i mares de futurs alumnes.

En la sessió d'aquest dissabte, el centre que rebrà més visitants és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (133 persones), seguida per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (110), la  Facultat de Medicina (52) i la Facultat de Dret, Economia i Turisme (43).

Carregant el reproductor...