Exposició: Fem fora el masclisme dels nostres campus

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Vestíbul (Rectorat)
Inici:
Finalització:
Exposició: Fem fora el masclisme dels nostres campus / Lola Vendetta

Exposició Fem fora el masclisme dels nostres campus, amb il·lustracions de Raquel Riba Rossi (autora de Lola Vendetta), que es podrà visitar fins el 23 de febrer.

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" és una exposició per sensibilitzar i prevenir les violències sexuals i digitals en el context universitari, impulsada pel Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida i il·lustrada per la dissenyadora gràfica feminista Raquel Riba Rossi.

L'exposició consta d'11 desplegables que té per objectiu desnormalitzar certes situacions que es poden donar en contextos universitaris, a més de donar a conèixer els mecanismes dels què disposa la UdL per a evitar-les i atendre-les.

Està previst que sigui itinerant i es programarà en tots els campus de la UdL. El tret de sortida es donarà des de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (al passadís zona baixa d'accés a gimnàs de la FEPTS) on es podrà visitar des del 15 fins al 31 de gener.

El dia 18 de gener a les 11.00 hores tindrà lloc la inauguració i en el marc del qual, de forma paral·lela, s'habilitarà un punt de recollida de bosses i xapes de la darrera campanya del Centre Dolors Piera que porta per títol "Amb el feminisme de bracet. Aliaces contra les violències masclistes".

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" ha comptat amb el suport i finançament del Ministeri d’Igualtat, a través de la Secretaria d’Estat d’Igualtat i contra la Violència de Gènere i l'Institut Català de les Dones.