Una plataforma de gestió de finances, premiada per la Càtedra d'emprenedoria

Una consultora per muntar festes universitàries, segon millor treball de final de grau

premiemprenedoria
Els premiats amb Alonso i Sala. FOTO: Càtedra d'Emprenedoria

Un projecte d'una plataforma en línia de gestió financera del graduat en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Roger Godia Esteve, és el Treball de Final de Grau (TFG) guanyador de la 4a edició dels Premis que atorga la Càtedra Santander d'Emprenedoria de la Universitat de Lleida a TFGs d'alumnat de la UdL sobre emprenedoria i creació d'empreses. Bee Finance SL ofereix un servei de gestió patrimonial, inversions financeres, creació de carteres, estudis macroeconòmics, de gestió de risc i formació en aquests àmbits de forma integrada. El treball, tutoritzat pel professor associat de la UdL, Pedro Sierra Pérez, brinda una atenció personalitzada als seus clients a través de xats exclusius.

Godia ha rebut avui el premi, 600 euros, de la ma de José Manuel Alonso, director de la Càtedra Santander d’Emprenedoria, i de Mercè Sala, adjunta al Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat, com el segon premiat, el graduat en ADE, Josep Balcells Bori. Dotat amb 300 euros, aquest guardó ha estat pel seu TFG 'Unifarra: consultora de festes universitàries'. El projecte de Balcells ofereix tot el paquet de serveis necessaris (burocràtic, logístic, tècnic, econòmic, de seguretat etc.) per a l'organització de les festes universitàries que tenen lloc al campus ubicat a Cappont. "Aquesta iniciativa, pretén ser un complement per al Consell de l'Estudiantat de la UdL que és qui s'encarrega de la gestió d'aquests esdeveniments", explica l'autor del TFG que ha estat tutoritzat pel professor de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, Manel Plana.

El jurat d'aquesta edició dels premis ha estat format per Laura Sánchez (vicepresidenta de Pimec Lleida i presidenta d'Autònoms Pimec), Josep Maria Barrufet Olivart (cap d'Innovació del CEEILleida) i Àlvaro Perera (CSEO a eCityclic i director a ACTIUM Digital de SEMIC SA).