Sis esportistes de la UdL, entre els millors dels Campionats de Catalunya

L'entrenador de futbol 11 també ha estat guardonat

millors campionats2324
Només Cámara i Garcia Erro han pogut recollir el guardó / Foto: Esports UdL

Sis esportistes i un entrenador de la Universitat de Lleida (UdL) han estat reconeguts entre els millors dels darrers Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) en un acte que ha tingut lloc a l'auditori del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), a Barcelona. En la mateixa cerimònia, la UPF -que ha coordinat la 39a edició d'aquestes competicions- ha passat el testimoni a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, que serà l'encarregada d'organitzar els campionats del proper curs.

Els distingits de la UdL han estat Noemí García Bagué (cros femení), Celia Balcells Serra (curses de muntanya), Sergio García Erro (futbol 11 masculí), Paula Manrique Calvete i Ainhoa Morentín Aliaga (handbol femení), Iñaki Arbea Zuazu (lluita olímpica) i l'entrenador de futbol 11 David Cámara Guijo, que ha rebut el premi a la trajectòria dins l'esport universitari.

Uns 12.000 esportistes han participat als Campionats de Catalunya Universitaris 2024, un 58% homes i un 42% dones. En la cerimònia de cloenda, un total de 70 nois i noies, i 9 entrenadors i entrenadores, han rebut reconeixement. Els premis als millors esportistes absoluts han estat per la Marina García Urzainqui, de la Universitat Internacional de Catalunya, i per l'Adrià Codinachs Pita, de la Universitat de Barcelona.