Reunió de rectors de Campus Iberus

Recerca, internacionalització i doctorat, entre els punts de la trobada

Rectores-Iberus-Unirioja 002
D'esquerra a dreta: Puy, Ayala i Gonzalo / Foto: Universitat de La Rioja

Els rectors de les universitats que formen part del Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre, Campus Iberus, s'han reunit aquest dilluns a La Rioja per revisar l'estat actual de diferents iniciatives conjuntes. Entre aquestes, les accions de suport a la recerca, posant l'accent principalment en els projectes finançats per la Comissió Europea. També han parlat dels quatre programes de doctorat compartits i de l'estratègia d'internacionalització amb l'oficina de Colòmbia.

A la trobada han participat el rector de la Universitat de Lleida, Jaume Puy; el de la Universitat de La Rioja, Juan Carlos Ayala; i el de la Universitat Pública de Navarra, Ramón Gonzalo. Faltava el de la Universitat de Saragossa, José Antonio Mayoral.