Presentació en societat de la càtedra de robòtica
Entre les activitats previstes aquest curs, una hackató amb alumnat de l'EPS i Medicina
Descarregar pdfUna hackató interdisciplinària amb estudiantat de la Facultat de Medicina i de l'Escola Politècnica Superior (EPS) i una jornada en col·laboració amb el Clínic Lleida són algunes de les activitats que desenvoluparà aquest curs la Càtedra Robòtica i Societat de la Universitat de Lleida (UdL) i Group Saltó. Així ho ha anunciat el director, Tomàs Pallejà, durant la presentació en societat que s'ha fet avui al Rectorat amb una conferència de l'expert en estratègia i transformació empresarial Marcos Urarte.
La rectora de la UdL, Maria Àngels Balsells, ha obert la sessió destacant la importància de la col·laboració entre l'empresa privada i les institucions públiques, en aquest cas com un indicador del nivell de connexió entre la universitat i el seu entorn. "Aquesta càtedra és un exemple de la qualitat i la visió de futur. Ens connecta d'una manera molt específica amb la comunitat, una societat que cada vegada necessita solucions adaptades a temes com la cura de les persones", ha destacat Balsells
La rectora també ha recordat que la Universitat de Lleida compta actualment amb 25 càtedres de col·laboració (antigament universitat-empresa). A l'acte han assistit autoritats com la presidenta del Consell Social de la UdL, Carmina Chia; l'exrector, Jaume Puy; el subdelegat del Govern central a Lleida, José Crespín; o el diputat al Parlament Carles Campuzano.
Text: Comunicació Saltó Group / Premsa UdL

Pallejà amb Jaume Saltó i la direcció de l'EPS / Foto: Premsa UdL


