La Universitat d'estiu escalfa motors

Els primers cursos arrencaran el proper dia 25

uniestiu-pedraseca
Una edició anterior del taller amb pedra seca / Foto: UdL

Tres cursos virtuals donaran el tret de sortida el proper dimarts, 25 de juny, a la 32a edició de la Universitat d'Estiu de la UdL. Es tracta de L'art de la productivitat sense estrès, Social Media Management: Comunicació i promoció efectiva a les xarxes socials i L'Abecé de l'educació per a la salut. El primer curs presencial arrencarà dissabte, dia 29, a La Granadella. Les sessions, sobre L'art i la tècnica de la pedra seca, es traslladaran diumenge al municipi de Torrebesses, on els participants faran una sessió pràctica. En aquesta ocasió, la reconstrucció d'un marge de pedra seca. Aquests primers cursos sumen un total de 110 inscrits.

Més de 500 persones s'han matriculat ja a algun dels cursos que ofereix enguany la Universitat d'estiu de la UdL. El programa preveu activitats a Lleida, la Seu d'Urgell, la Granadella i Torrebesses, el Pont de Suert, Soses, Balaguer, Os de Balaguer, Solsona, Barcelona i Igualada. Els organitzadors recorden que les matrícules estan obertes fins a la data d'inici de cada curs.

Tot i que el gruix de l'oferta d'estiu de la Universitat de Lleida es concentra entre el 25 de juny i el 19 de juliol, el darrer curs es desenvoluparà al setembre. Es tracta de Pirineus: Frontera i Llengua, que tindrà lloc del 4 al 6 de setembre a la capital de l'Alta Ribagorça.