La UdL, en serveis mínims del 5 al 25 d'agost

Cap biblioteca oberta i només una sala d'estudi de dilluns a divendres

sala estudis rectorat
Disponible la de Rectorat entre setmana / Foto: Premsa UdL

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues instal·lacions al públic aquest dilluns 5 d'agost i fins el dia 25 del mateix mes. Tots els edificis, tant a la capital del Segrià com al campus Igualada-UdL, tindran accés limitat al personal. En aplicació del Pla d'Estalvi Energètic, tanquen totes les biblioteques i sales d'estudi llevat de la ubicada a l'edifici del Rectorat. La UdL preveu estalviar uns 65.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres; segons l'estimació del vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor. És una xifra 20.000 euros inferior a la de l'any passat, ja que "afortunadament el preu de l'energia és menor", destaca.

La majoria de les instal·lacions tanquen al públic extern, tot i que el personal universitari hi pot accedir de manera restringida. Mantenen parcialment la seua activitat els edificis del campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària; l'estabulari i l'edifici docent de Medicina, situats al campus de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova (plantes 3 i 4); i els edificis de Biomedicina 1 i Biomedicina 2, que acullen l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida.

La sala d'estudis de la Facultat de Lletres, al Rectorat, prestarà servei de dilluns a divendres, entre les 9.00h i les 14.00h. Per això, comptarà amb climatització. La cafeteria de l'edifici, però, romandrà tancada del 5 al 30 d'agost. El 2 de setembre reprendrà l'atenció al públic.

Com és habitual, hi haurà servei de seguretat a tots els campus les 24 hores, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. El registre de documents es pot fer a través de la seu electrònica. Per a consultes de preinscripció universitària, a partir del dia 5 d'agost i fins al 25 del mateix mes, cal adreçar-se a l'Oficina d'Accés a la Universitat (Barcelona), a través del portal d'accés a la universitat -canaluniversitats- o per telèfon, als següents números: 93 223 03 23  /  93 223 25 91, de 9.00 a 14.00 hores.

Les biblioteques de la Universitat de Lleida reprendran el proper 26 d'agost l'horari reduït d'estiu, de 9.00h a 15.00h; tret de les del campus Igualada-UdL (Pla de la Massa i Ciències de la Salut), on és festiu local. En aquest cas ho faran l'endemà, 27 d'agost. Les instal·lacions recuperaran el seu servei habitual a partir del 2 de setembre.

Horari excepcional