Ana Maria Romero recull la menció Encarna Sanahuja

Per la inclusió de la perspectiva de gènere en la pràctica docent universitària

premi romero bona
La professora de Dret, recollint el guardó / Foto: UOC

La professora de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida (UdL) Ana Maria Romero Burillo ha recollit aquest migdia la menció M. Encarna Sanahuja Yll que reconeix l'excel·lència en la inclusió de la perspectiva de gènere en la pràctica docent universitària. El lliurament del guardó, dotat amb 20.000 euros que s'han de destinar a projectes d'innovació o de millora docent en aquest àmbit, s'ha fet en el marc de la inauguració oficial del curs acadèmic 2024-2025 del sistema universitari català, a Barcelona.

L'acte celebrat a l'Auditori de l'edifici U del Campus UOC l'ha encapçalat el president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa. L'Executiu català ha atorgat enguany dos mencions M. Encarna Sanahuja Yll i sis distincions Jaume Vicens Vives. Romero ha guanyat en categoria individual, mentre la col·lectiva ha premiat el màster interuniversitari en Estudis de Gènere, on també participa la UdL.