Acords de la Comissió de 18 de maig de 2007

 Descarregar pdf
 
Es comuniquen els acords de la sessió de la Comissió d’Arxiu i Gestió de Documents de 18 de maig de 2007:
 
  • Acord 1/2007 de la Comissió d’Arxiu i Gestió de Documents, de 18 de maig de 2007, pel qual es determinen els períodes de conservació a cada fase del cicle de vida, l’accessibilitat i la disposició final de les sèries i tipus documentals següents: 
J122 Expedients de beques de col·laboració E2 Universitat de Lleida
M119 Borsa de treball
 
  • Acord 2/2007 de la Comissió d’Arxiu i Gestió de Documents, de 18 de maig de 2007, pel qual s’aprova que es poden eliminar les còpies i els documents duplicats de la documentació comptable, els originals de les quals està sota la custòdia de l’Àrea Econòmica i fins que aquesta ho transfereixi al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents.
  • Acord 3/2007 de la Comissió d’Arxiu i Gestió de Documents, de 18 de maig de 2007, pel qual s’aprova que les fitxes d’estudiants s’han d ’eliminar a partir de l'acabament del curs acadèmic, en el termini d’un any.

 

Les normes de conservació dels documents administratius de la UdL les podeu consultar a: http://www.udl.cat/ca/serveis/arxiu/conservacio/

   Darrera modificació: