IX Setmana d’Estudis Urbans. Habitatge i societat: noves demandes, nous instruments

IX Setmana d'Estudis UrbansEntre els dies 16 i 20 d’octubre de 2006 se celebrarà a la Universitat de Lleida la IX Setmana d’Estudis Urbans, amb el títol: “Habitatge i societat: noves demandes, nous instruments”, que organitzen periòdicament, de forma conjunta, la Universitat, l’Ajuntament i els col·legis professionals d’arquitectes i arquitectes tècnics de Lleida.

L'objectiu de la Setmana és abordar el complex tema de l'habitatge des d'una perspectiva múltiple. Per una banda, el perenne problema de l'accés a l'habitatge, les polítiques públiques i la construcció de vivenda social. Per altra banda, explorar les noves necessitats d'habitatge que genera una societat canviant com és la nostra. Tot plegat, combinant el plantejament dels problemes amb la recerca de solucions.

Del 16 al 20 d'octubre de 2006

Sala d'Actes (Edifici del Rectorat)

fletxa-grisMés informació i inscripció:

Programa IX Setmana d’Estudis Urbans
Web IX Setmana d'Estudis Urbans

Col·legi d’Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Lleida
Horari: de dilluns a dijous, de 9 a 18 h; divendres de 8 a 15h
Encarna Luengo
Fax 973 23 06 58

correu caatlleida@caatlleida.cat

-Es lliurarà certificat d’assistència
-L’assistència al col·loqui s’acreditarà amb 2,5 crèdits acadèmics de la Universitat de Lleida