Taller de pa i d'hamburgueses, entre les activitats mediambientals de la UdL

És el vuitè cicle que organitza la Comissió de Medi Ambient

Taller de pa i d'hamburgueses, entre les activitats mediambientals de la UdL
El taller va tenir lloc a l'ETSEA. FOTO: UdL
Aprendre a fer pa, de la mà de l'economista i pastisser, Joan Manel Busqueta, va encetar ahir el programa de tallers que s'inclouen en el VIII Cicle d'activitats mediambientals que ofereix als membres de la comunitat universitària la Comissió de Medi Ambient de la Universitat de Lleida (UdL).

Una desena de persones van poder descobrir els secrets per elaborar un bon pa a la planta pilot de Tecnologia d'Aliments, al campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, que va desvetllar-los un dels pastissers més coneguts de Catalunya, no tant per la feina que cada dia fa a l'obrador, sinó per la seua llarga trajectòria d'activista social.

Al taller de pa, el seguirà, dilluns 2 de desembre, un taller d'hamburgueses veganes a càrrec de la cuinera i dissenyadora gràfica, Amanda Bataller, que l'any passat ja en va oferir un de rebosteria vegana.

El Cicle d'activitats mediambientals d'enguany, que va iniciar-se amb una sortida guiada al Parc d'Aigüestortes i Sant Maurici el passat octubre, inclou dos tallers més. Un, per aprendre a llegir les etiquetes dels productes de cosmètica, i un altre, de treballs manuals amb materials reutilitzats.

Les activitats finalitzaran amb una visita a les instal·lacions sostenibles de la UdL: les plaques fotovoltaiques i l'aprofitament d'aigua del) subsol del Campus 1 d'octubre, a Cappont