La UdL s'estrena a la Mostra d'Arts Escèniques amb 'Life is for the living'

L'espectacle ha estat creat per estudiantat i professorat del grau d'Estudis anglesos

liveliving
Un moment de l'espectacle. FOTO: UdL
L'espectacle anual que des del 2012 produeix el Departament d'Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida (UdL), dirigit per la professora Núria Casado, i amb estudiantat del grau d'Estudis Anglesos, arriba per primer cop a la Mostra d'Arts Escèniques de Lleida.

Es tracta de Life is for the living, una obra original en llengua anglesa sobre la família, els records i les coses que importen, fruit d'un procés de creació col.lectiva d'estudiants de 3er i 4art del grau, explica Núria Casado.

Aquest espectacle, que ja es va representar el passat mes de maig per a tota la comunitat universitària i que també es va oferir en funcions a alumnat de secundària en una acció especial promoguda per la Facultat de Lletres, arriba diumenge a la Sala 2 del Teatre de l'Escorxador de Lleida en dos passis, a les 6 i  les 8 del vespre.

Enguany el grup d'actrius i  actors s'han autoanomenat The Lost Children of Shakespeare. En la producció també hi han col·laborat la Facultat de Lletres i el Vicerectorat de Cultura.