La UdL posa en marxa una nova aplicació mòbil

A més de donar informació, permet notificacions del professorat a l'alumnat

Udlapp
UdL APP / Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) acaba de posar en marxa una aplicació mòbil per a telèfons i tauletes (app) pensada per a que tota la comunitat universitària estigui al dia de les novetats de la institució. Disponible tant per a dispositius Android com per a iOS (iPhone), a més d'accedir a diferents informacions de la web de la UdL, aquesta app permet al professorat enviar avisos a tot l'alumnat d'una assignatura amb immediatesa.

La primera fase de l'aplicació, que està oberta ara als suggeriments dels usuaris, inclou quatre apartats: agenda, activitats, notificacions del professorat i serveis de la UdL. En aquest darrer camp s'hi poden trobar des del Consell de l'Estudiantat, la borsa de treball o la cessió de bicicletes a l'alumnat fins a Gestió Acadèmica, el Servei d'Atenció Psicològica o l'Institut de Llengües de la UdL.

Els responsables de la iniciativa, desenvolupada per l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions de la Universitat de Lleida, expliquen que "la UdL APP anirà creixent en properes actualitzacions amb noves millores, incorporant noves funcions i utilitats per a l'estudiantat i la comunitat universitària". Pensant sobretot en l'alumnat, en el futur l'aplicació permetrà que rebin les notes directament al telèfon mòbil, que puguin renovar préstecs de llibres del Servei de Biblioteca i Documentació o veure els avisos sobre períodes de matrícula.

Més continguts

Web de la UdL APP