La UdL assumeix la presidència del Consell Interuniversitari d'AFOPA

El vicerector Joan Busqueta l'exercirà dos anys per delegació del rector

AFOPA
D'esquerra a dreta: Boldú, Miró, Garrido, Lamúa, Puy, Vilalta, Bernadó i Busqueta / Foto: UdL
La Universitat de Lleida (UdL) assumeix la presidència del Consell Interuniversitari de l'Agrupació d'Aules de Formació Permanent de la Gent Gran de Catalunya (AFOPA) pels proper dos anys, recollint el testimoni de la Universitat de Barcelona (UB). L'acte de relleu s'ha formalitzat aquest divendres, 8 de novembre, a l'edifici del Rectorat. El vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL, Joan J. Busqueta, exercirà aquest càrrec rotatori per delegació expressa del rector, Jaume Puy.

"El Consell Interuniversitari d'AFOPA realitza el procés d'avaluació i seguiment dels programes de les aules amb l'objectiu de millorar la seua qualitat i l'equilibri en l'elecció del professorat i les matèries tractades", ha explicat Busqueta. "Les activitats d'aquestes aules, malgrat organitzar-se com a coneixement no reglat i estar lliure d'exàmens, han de mantenir un rigor i un nivell acadèmic", ha afegit.

A la reunió d'avui han participat, a banda de Puy i Busqueta, la presidenta d'AFOPA, Muntsa Lamúa; el secretari d'AFOPA, Enric Miró; la vicerectora d'Igualtat i Acció Social de la Universitat de Barcelona i anterior presidenta del Consell Interuniversitari d'AFOPA, Maite Vilalta; la vicerectora de Docència i Estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya, Núria Garrido; el Cap de la Unitat de Comunicació i Projecció Institucionals de la Universitat Pompeu Fabra, Marc Boldú; i l'adjunt al vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UdL, Màrius Bernadó.