Cançons tradicionals i de cinema, al concert de Nadal de la UdL

El cor i l'orquestra actuen junts aquest dimarts al Centre de Cultures

ConcertNadalUdL2015
Una actuació conjunta prèvia, a Rectorat Foto: UdL

Clàssics com Adeste fideles, cançons pop com Yesterday i peces de bandes sonores cinematogràfiques i televisives conformen l'eclèctic programa del concert de Nadal que oferiran conjuntament el cor de la Universitat de Lleida, l'UniCorn, i la seua orquestra, Ensemble UdL, dirigits per Robert Faltus. Serà demà, dimarts, a partir de les 20.00h a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

El programa està estructurant en tres parts, amb una actuació en solitari del cor, una altra de l'orquestra i una final conjunta. Tot i que el repertori inclou principalment nadales tradicionals en diferents idiomes com ara Les dotze van tocant, El tamborilero o We wish you a Merry Christmas;  l'UniCorn i Ensemble UdL també interpretaran altres peces més actuals com per exemple Em dónes força, una versió de la cançó You raise me up que Sergio Dalma i l' Escolania de Montserrat van popularitzar gravant-la per al disc de la Marató de TV3.

També hi haurà lloc per algunes adaptacions de bandes sonores. És el cas de la popular sèrie televisiva Joc de trons, el tema For the love of a princess, de la pel·lícula Braveheart, o la més clàssica If I were a rich man, del musical El violinista a la teulada.