Biblioteques nocturnes durant l'època d'exàmens

Obren les de Lletres i l'ETSEA fins a les dos de la matinada

bibliotecaUdLnit
La del Rectorat, captada al concurs Biblioinstants / Foto: Biblioteca i Documentació UdL
L'estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) pot utilitzar les biblioteques de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) en horari nocturn, fins a les dos de la matinada, mentre duri el període d'exàmens. En el cas de Lletres, fins el 21 de gener i en el de l'ETSEA, entre els dies 11 i 30 d'aquest mateix mes.

L'accés està restringit als membres de la comunitat universitària de la UdL, que hauran de presentar tant el carnet universitari com el d'identitat a un vigilant de seguretat. No hi ha servei de préstec de documents, però sí consulta en la sala, amb la normativa vigent (dipòsit dels llibres als carros de devolució).

La Biblioteca de Lletres obre tots els dies, del 7 de gener al 21, diumenges inclosos. A partir de les 9 del vespre, l'entrada i la sortida es fa a les hores en punt, com habitualment quan la sala d'estudis està oberta en horari nocturn. La de l'ETSEA funcionarà amb el mateix horari ampliat fins a les 2 de la matinada només de dilluns a dissabte.

A banda d'aquest servei nocturn, l'oferta també s'amplia a la resta de biblioteques de la UdL. La Jaume Porta, al campus 1 d'octubre, i la de Ciències de la Salut obriran de 9.00h a 14.00h els dissabtes 11, 18 i 25 de gener. La de Pla de la Massa, a Igualada, també funcionarà de forma extraordinària els dies 11 i 18.

La UdL va fer una prova pilot d'obertura nocturna de biblioteques durant segon quadrimestre del curs 2016-17. Des de llavors, i davant la bona resposta de l'alumnat, s'ha mantingut aquest servei extraordinari durant els períodes d'exàmens.

MÉS INFORMACIÓ:

Horaris de les biblioteques de la UdL