4 de setembre de 2012

Activitats d'acollida per a l'estudiantat de primer curs

. Tots els centres de la UdL donen la benvinguda al nou alumnat
audio
Benvingudes a l'estudiantat / Universitat de Lleida UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn instant de l'acte de benvinguda al nou alumnat de la Facultat de Lletres / FOTO: UdL
baixcorva
Amb una conferència sobre la influència de la comunicació electrònica en les relacions personals, duta a terme pel filòsof i sociòleg, Francesc Núñez, ha començat el Programa d'acollida al nou estudiantat de la Facultat de Lletres. L'acte ha tingut lloc aquest matí i s'ha iniciat amb la benvinguda a l'alumnat de nou ingrés, que ha anat a càrrec de la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila i el degà d'aquesta facultat, Joan Busqueta.

El programa d'acollida s'organitza a tots els centres de la UdL amb l'objectiu de fer més fàcil l'adaptació d'aquestes persones al que serà el seu nou entorn d'estudi. Les sessions serveixen per a que l'alumnat de primer curs pugui conèixer el funcionament dels diferents serveis i conegui els seus òrgans de govern de la Universitat i de la seua facultat.

A les jornades de la Facultat de Lletres, que s'allarguen fins al dia 12 de setembre, es programen activitats diverses com visites a la Seu Vella i el Museu de Lleida -programades pel proper dijous i divendres a les 11 del matí, respectivament- que serviran per donar a conèixer les relacions entre el patrimoni de la ciutat i la històrica institució universitària. .

En aquestes sessions, tot l'alumnat de nou ingrés de la UdL pot aprendre el funcionament d'eines com el Campus Virtual, el Pla d'Acció Tutorial o dels serveis generals de la UdL com el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU), el Servei de Biblioteca i Documentació, el Servei Lingüístic i el Servei d'Esports.

La Facultat d'Infermeria iniciarà les sessions de benvinguda aquest dimecres mentre que a la resta de centres s'iniciaran dijous. Entre les activitats previstes destaca un taller de relaxació i estrès destinat al nou alumnat del grau de Fisioteràpia, o la xerrada Com reduir el nostre impacte ambiental? que organitza la Facultat de Dret i Economia, entre altres.