31 de maig de 2012

Nova edició de les Jornades per fomentar l'esperit emprenedor
audio
Jornades d'Emprenedoria a la Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de l'acte inaugural / FOTO: UdL
baixcorva
L'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de Cappont ha acollit avui les XIII Jornades Emprenedors i Innovació que impulsa la Facultat de Dret i Economia, la Càtedra d'Emprenedoria i el departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals de la UdL, per impulsar l'esperit emprenedor entre els seus universitaris.

Un centenar de persones, majoritàriament estudiants, han participat en la jornada que enguany ha volgut retre homenatge al catedràtic de la UdL, Manuel Ruiz González, traspassat el passat novembre.

El plat fort ha estat la conferència de Jordi Robert-Ribes, autor de Connecting Forward, un llibre que pretèn donar les claus per enfortir i ampliar la xarxa del nostres contactes amb l'objectiu de progressar professionalment o fer créixer el teu negoci.

Després de la xerrada, s'ha dut a terme dos taules rodones, una sobre experiències emprenedores a Lleida i, una altra, sobre emprenedoria i innovació a la Universitat espanyola.

La jornada ha estat inaugurada pel rector de la UdL, Roberto Fernández, el degà del centre, Pere Enciso, i els professors Ramon Saladrigues i José Alonso. Tots ells han destacat la importància de potenciar l'emprenedoria a la Universitat.