31 de juliol de 2012

La UdL premiarà les millors idees per respectar el medi ambient
audio
Reciclatge / Universitat de Lleida / UdL
baixcorva
Incentivar la comunitat universitària de la Universitat de Lleida a dissenyar accions positives que ajudin a reduir l'impacte mediambiental. Amb aquest objectiu la Comissió de Medi Ambient de la UdL promou el I Concurs d'Idees Sostenibles. La iniciativa premiarà dos idees sostenibles sobre àmbits com ara la mobilitat, el reciclatge, la recollida de residus o l'estalvi energètic, que pugui implantar-se a la UdL.

Cada projecte haurà de contenir, entre altres, un apartat on es parli de l'impacte ambiental de la proposta, els seus beneficis socials i les seues conseqüències, a més de la viabilitat de la seua aplicació. El termini per presentar els treballs és de l'1 de novembre de 2012 fins al 28 de febrer de 2013.

Un jurat format per membres de la UdL i professionals de l'àmbit mediambiental avaluarà les diferents propostes, establint-se dos premis, un dotat amb 500 euros i un altre amb 300.

Convocatòria del Concurs d'Idees Sostenibles 2012-2013