29 de febrer de 2012

El futbol sala femení i el futbol masculí de la UdL, campions Universitaris de Catalunya
audio
Equip de futbol sala femení de la Universitat de Lleida, campió universitari
[+] AMPLIAR IMATGEL'equip de futbol sala femení de la UdL / FOTO: UdL
baixcorva
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit dos ors i un argent en les primeres finals d'esports d'equip dels Campionats de Catalunya Universitaris 2011-2012, que s'han disputat avui a la Ciutat Esportiva de Blanes.

L'equip de futbol masculí ha guanyat per 2 gols a 1 l'equip de la Universitat de Girona (UdG). La victòria els dóna el passi per jugar els Campionats d'Espanya que tindran lloc a Madrid entre el 15 i al 19 d'abril.

Les noies del futbol sala femení s'han enfrontat a les de la Universitat de Barcelona (UB), amb un resultat de 5 a 2. En aquest cas, la fase estatal es farà Màlaga del 15 al 19 d'abril.

En voleibol femení, la UdL també ha jugat contra la UB, en aquest cas obtenint el subcampionat. El resultat ha estat de 3 a 0 per la UB.

La Universitat de Lleida organitza el proper 8 de març la fase final dels Campionats de Catalunya Universitaris de futbol-7 femení. Els partits entre la UdL, UB, UdG i URL (Universitat Ramon Llull) tindran lloc al camp municipal de futbol de Gardeny a partir de les 12.30h. Mentre, els enfrontaments de rugbi a 15 masculí es disputaran a les instal·lacions de l'INEFC, al complex de la Caparrella.

Equip de futbol de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGELa victòria de l'equip de futbol masculí els dóna el passi per jugar els Campionats d'Espanya FOTO: UdL
baixcorva