27 de març de 2012

La Càtedra Màrius Torres presenta a Sicília una antologia català-italià del poeta
audio
Màrius Torres. Universitat de Lleida
Màrius Torres /
FOTO: Fons Màrius Torres UdL
baixcorva
La llibreria Circolo Pickwik de Messina (Sicília) acull aquesta tarda la presentació d'Una debole allegria, una antologia poètica bilingüe català-italià de Màrius Torres publicada per la prestigiosa editorial napolitana Pironti. Aquesta publicació, a cura de Donatella Siviero, amb traduccions d'Oriana Scarpati i amb l’avaluació cientifica de Giuseppe Tavani de la Università di Roma La Sapienza, és una de les contribucions de la Càtedra Màrius Torres de la Universitat de Lleida a la celebració del centenari del naixement del poeta.

La presentació anirà a càrrec del director de la Càtedra, el professor de Filologia Catalana de la UdL, Joan Ramon Veny, i dels professors italians Fabio Rossi i Maria Grazia Sindoni que es completarà amb una lectura de pomes a cura de Noemí Tortosa.

Aquest és la segona presentació de l'antologia a Itàlia, després que el passat mes de febrer, el X Congrés de l'Associació Italiana d'Estuidis Catalans presentés a Verona la publicació.