25 d'abril de 2012

Marracos de la UdL / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Los Marracos de la UdL / Foto: UdL
baixcorva
Un esmorzar al campus de Cappont, a partir de les 9 del matí, enceta demà la 16ena Festa de l'Estudiantat. Els actes d'aquesta edició organitzats pel Consell de l'Estudiantat, tindran lloc al carrer Jaume II. Les classes s'aturaran a partir de les 8 del matí.

El programa continua amb l'emissió en directe per tot Catalunya del programa de Flaix FM, Fórmula Flaix i els campionats de futbolí, a la una del migdia, i els de botifarra i pòquer, a partir de les tres de la tarda. La festa ofereix també un vermut i un dinar popular amb paelles que cuinaran diferents col·lectius estudiantils.

A les cinc de la tarda començarà la gimcana pel campus, activitat que precedirà a l'actuació, a les sis, de Los Marracos de la UdL i altres colles castelleres procedents de la resta d'universitats catalanes.

Quant als concerts, comencen a les set amb l'actuació de Last Disaster, integrat per estudiants de la UdL, així com dels ja coneguts Strombers i Txarango. La festa es tancarà amb una sessió de Dj a càrrec de David Rey, Alberto Uzbeke i Marçal Ventura.

Programa Festa Major de l'Estudiantat de la UdL 2012

print enrera pujar