20 de març de 2012

Alumnes de la UdL guanyen el premi nacional de comunicacions al Congrés d’estudiants d’Infermeria
audio
Alumnes de la Universitat de Lleida premiats al Congrés d'estudiants d'infermeria
[+] AMPLIAR IMATGELes tres alumnes de la UdL amb altres companys / FOTO: UdL
baixcorva
Gemma Espigares, Jimena Terán i Vanessa Díaz, totes tres alumnes de tercer curs del Grau d'Infermeria de la Universitat de Lleida, van obtenir el primer premi de Comunicacions en el XXV Congrés Nacional d’Estudiants d’Infermeria: Salut Mental i la importància de les cures d’infermeria, que ha tingut lloc a Còrdova del 15 al 18 de març.

El seu pòster: "Experiència en la creació d’un bloc formatiu per a estudiants d’infermeria en unitats especialitzades", proposa un bloc destinat a donar solució als dubtes que té l'estudiantat alhora d'afrontar les pràctiques clíniques o els primers dies de feina a les unitats especialitzades com ara la de cures intensives. S'hi pot trobar informació sobre formació, intercanvi d'experiències, resolució de dubtes per part d'experts i autoavaluació dels coneixements apresos.

El comitè científic va valorar la proposta emprenedora del tema escollit per les alumnes de la UdL, així com el dinamisme en la presentació del treball i el sistema intern de qualitat dissenyat per garantir la millora contínua del bloc a través de la incorporació de canvis.

Una setantena d'estudiants procedents d'una vintena d'escoles i facultats d'Infermeria de tot l'Estat van participar en aquest trobada on també es van analitzar els reptes futurs de la professió i les sortides laborals.