20 de juliol de 2007

Estudiants del postgrau de dret agroalimentari faran pràctiques a Prodeca i Mercolleida

Josep Pau (Prodeca), Joan Viñas (UdL) i Francesc Ollé (Mercolleida)
Promotora d'Exportacions Catalanes SA (PRODECA) i Mercolleida acolliran quatre estudiants en pràctiques de la propera edició del Postgrau en Dret Agroalimentari que organitza la Universitat de Lleida i el Departament d'Agricultura i Acció Rural. Aquest postgrau, que va començar a impartir-se aquest curs acadèmic, té com a objectiu la formació específica de tècnics en dret agroalimentari, una especialitat cada cop més demandada entre les empreses del sector i les administracions.

Un conveni signat avui entre la Fundació de la Universitat de Lleida i ambdós empreses permetrà, a més, que aquests quatre estudiants gaudeixin d'una beca que sufragarà íntegrament l'import de la matrícula del postgrau, la inscripció per al qual comença el proper 1 de setembre.

La segona edició del postgrau vol impulsar l'experiència professional dels estudiants que hi participin, per aquest motiu està ampliant el nombre d'empreses per poder-hi fer pràctiques. Els principals destinataris del postgrau són titulats en Dret, Administració d'Empreses, Economia, Veterinària, Enginyeria Agrònoma i Forestals, Empresarials i Ciència i Tecnologia dels Aliments.

MÉS INFORMACIÓ

Fundació Universitat de Lleida
Promotora d'Exportacions Catalanes SA (PRODECA)
Mercolleida