16 de novembre de 2012

Quaranta alumnes de dret podran fer pràctiques a la Subdelegació del Govern

. Gràcies al conveni signat avui entre l'Administració de l'Estat i la UdL
audio
Conveni Subdelegació de Govern i Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEManso i Fernández, en la signatura del conveni / FOTO: Subdelegació del Govern
baixcorva
L’Administració General de l’Estat (Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques) i la Universitat de Lleida han signat aquest matí un conveni de col•laboració per facilitar la realització de pràctiques formatives en la Subdelegació del Govern i en l’Oficina d’Estrangeria que permetin completar els estudis universitaris dels alumnes matriculats en 4t curs del Grau de Dret.

En l’acte de signatura, han estat presents la Subdelegada del Govern, Inma Manso, en representació de l’Administració General de l’Estat a Lleida, així com el Rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i la cap d’estudis i vice-degana de la Facultat de Dret, Adoración Padial.

El conveni beneficiarà a uns 40 alumnes universitaris que a partir del proper mes de febrer podran iniciar aquest període de pràctiques.

La Subdelegada del Govern, Inma Manso, ha destacat que el conveni “vol ampliar la formació sobre l’organització i funcionament de l’Administració de l’Estat i facilitar que els futurs advocats coneguin també la pràctica pel que fa la tramitació dels procediments en matèria d’Estrangeria com a coneixements que poden ser útils en la seva futura incorporació al món laboral”.

Per la seva banda, el Rector de la UdL, Roberto Fernández, ha explicat que “la Subdelegació del Govern a Lleida i l’Oficina d’Estrangeria s’incorporen d’aquesta manera al ventall d’institucions i entitats que ja ofereixen pràctiques als alumnes de la Universitat com una manera de completar els estudis i la formació acadèmica”.

TEXT DE LA NOTÍCIA: Subdelegació del Govern de l'Estat a Lleida.