13 de febrer de 2012

La Noguera estrena el programa "Pròxima estació: UdL"
audio
Próxima estació: UdL, una iniciativa del Consell Social de la UdL per apropar la UdL al territori i impulsar les relacions universitat-empresa
[+] AMPLIAR IMATGEDurant la visita als laboratoris de l'ETSEA / FOTO: UdL
baixcorva
Una cinquantena de representants d'empreses, centres educatius, professionals liberals, responsables polítics, agents culturals etc. de la comarca de la Noguera van ser els primers a 'inaugurar' divendres el programa "Próxima estació: UdL", una iniciativa del Consell Social de la UdL per apropar la Universitat de Lleida al territori i impulsar les relacions universitat-empresa. El projecte, que compta amb el suport de la Diputació de Lleida, els Consells Comarcals de la demarcació i Globalleida, preveu que enguany passin per la UdL unes 500 persones provinents de diferents comarques lleidatanes.

Els participants, procedents de Balaguer, van fer la primera parada al campus de l'ETSEA, on van visitar diferents laboratoris de recerca. Després es van dirigir a les instal·lacions de la Facultat de Medicina, ubicades a l'Arnau de Vilanova i seguidament al Parc Científic. La visita va continuar pel campus de Cappont, per acabar a l'edifici del Rectorat, on van poder descobrir el Laboratori d'Arqueologia i el plató. Finalment, al Saló Víctor Siurana, van ser rebuts pel president del Consell Social, Ramon Roca, el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé.