12 de juliol de 2012

La UdL convoca un concurs d'espots televisius per rebutjar la violència de gènere
audio
Txell Tehàs / Universitat de Lleida / UdL
Il·lustració: Txell Tehas
baixcorva
Tolerància zero contra el maltractament. Amb aquest objectiu la Universitat de Lleida engegarà una nova campanya en el marc del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, que se celebra el proper 25 de novembre. Es tracta d'un Concurs d'Espots Audiovisuals, convocat pel Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària i el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats, per sensibilitzar contra la violència de gènere.

El guardó està dirigit a tota la comunitat universitària del Campus Íberus (Universitat de Lleida, Saragossa, La Rioja i Pública de Navarra) exalumnes de la UdL i estudiantat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de Lleida. Les persones que s'hi vulguin presentar poden lliurar els seus treballs, d'un màxim de dos minuts de durada, fins al dia 5 de novembre. Poden optar a dos categories: la professional (premiada amb 800 euros) i l'amateur (amb 400 euros). Es pot concursar tant individualment com en grups de fins a cinc persones.

El veredicte del concurs, que està finançat per l'Institut de la Dona i el Fons Social Europeu, es farà públic el proper 19 de novembre. El jurat valorarà la qualitat i condicions artístiques de l'espot, el nivell de creativitat i originalitat, la capacitat d'impacte i l'ús d'un llenguatge no sexista i androcèntric. Els millors espots es projectaran el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les dones, en una activitat més de les que programa la UdL per aquesta diada.