12 de gener de 2012

Suport de la Generalitat al consorci GlobaLleida

. El rector participa en la visita institucional al president Artur Mas, que assegura col·laboració
audio
GlobaLleida. Universitat de Lleida (UdL)
[+] AMPLIAR IMATGEFoto de grup després de la reunió a Barcelona FOTO: Ramon Gabriel (GlobaLleida)
baixcorva
El president de la Generalitat, Artur Mas, ha ofert el seu suport al projecte del consorci de promoció econòmica GlobaLleida en una reunió amb els responsables de les institucions patrones, entre les que es troba la Universitat de Lleida (UdL). El Govern "considera que és un gran projecte per a tot Catalunya i un model a seguir per altres territoris", segons ha explicat el president de GlobaLleida i de la multinacional Repsol, Antoni Brufau. La Generalitat no formarà part de l'ens com a patrona, però sí que hi participarà donant suport a les iniciatives que impulsi.

A banda de Brufau la comitiva lleidatana estava formada pel rector de la UdL, Roberto Fernández; el president del Consell Social de la UdL, Ramon Roca; el conseller delegat de GlobaLleida, Xavier Pont; el president de la Diputació, Joan Reñé; l'alcalde de Lleida, Àngel Ros; i els presidents de les cambres de Comerç de Lleida i Tàrrega, Joan H. Simó i Delfí Robinat, respectivament. Mas els ha rebut al Palau de la Generalitat juntament amb el delegat territorial del Govern a Lleida, Ramon Farré.