1 de març de 2012

Un il·lustrador murcià guanya el 15è Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu de la UdL
audio
Cartell de la Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida / UdL
baixcorva
L'il·lustrador i dissenyador gràfic Cristóbal Aguiló, natural de Múrcia, ha estat el guanyador del 15è Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu de la UdL. El  jurat ha triat la seua proposta, titulada "Refresca tu mente", entre un total de 44 treballs arribats d'arreu de l'Estat espanyol. Tots els projectes presentats enguany es poden veure fins el dia 15 en una exposició a l'edifici Polivalent, al campus de Cappont.

La imatge guanyadora representa un gelat de pal amb forma de llibre. L'autor volia transmetre que "aprendre és gratificant", amb un disseny senzill i impactant, "tractat com una icona pop". Darrere hi ha "la necessitat de refrescar les nostres idees, amb ànsia per assaborir el coneixement i divertir-se fent-ho", explica.

Aguiló ha treballat als equips creatius de diferents agències de publicitat de Múrcia i València. Actualment disposa del seu propi estudi de comunicació gràfica. Entre els reconeixements rebuts, ha estat finalista del concurs de cartells del Carnaval de Bilbao 2012, primer premi del concurs de cartells de Carnaval de Cartagena 2011 i primer premi del cartell de les Festes de San Juan de Soria 2011.