Presentació
-
Assegurar la consistència i la coherència entre processos, procediments i sistemes d’informació.
-
Desenvolupar les fitxes de procés.
-
Controlar i vetllar per la documentació operativa del conjunt de processos i procediments de la Universitat.
-
Facilitar guies, donar formació i suport en el desenvolupament dels procediments.
-
Portar a terme activitats externes per tal d’identificar les pràctiques de gestió.
-
Promoure la millora contínua, a partir de l’avaluació sistemàtica dels processos, amb la finalitat d’aconseguir la millora de l’eficiència de l’organització.
-
Consolidar la informació dels resultats dels indicadors de rendiment establerts.
-
Impartir formació en gestió per processos.
-
Col·laborar en les accions adreçades a la implantació de l’administració electrònica a la UdL.
-
Coordinar juntament amb l’Oficina de Qualitat, la implantació d’un sistema de gestió de la qualitat a la UdL.
-
Participar en el disseny i anàlisi de les aplicacions informàtiques que siguin necessàries per implantar la gestió per processos.
-
Dirigir i coordinar els projectes generals d’implantació de nous processos administratius, per encàrrec de la Gerència.