Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Aula 1.19 de l'edifici Polivalent 2 (Cappont)
Web:
VII Jornada Activitat Docent Universitària i TIC - ADUTIC
Inici:
 |

VII Jornada Activitat Docent Universitària i TIC - ADUTIC: Intel·ligència artificial i docència universitària: una visió constructiva, organitzada per la unitat Suport i Assessorament a l'Activitat Docent.

Conferència: La Intel·ligència artificial en la comunitat universitària: per una cultura ètica, a càrrec de Begoña Román Maestre (professora agregada a la facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona).

Taula rodona: "IA i aprenentatge: Compartint una visió constructiva entre professorat i estudiantat"

• Eva Martín, professora agregada a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL, on imparteix docència en l'àmbit del turisme i el màrqueting.
  • Daniel Sanchis, professor Catedràtic agregat de la Facultat de Medicina de la UdL, Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques.
  • Pere Miquel Marba, estudiant de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL.
  • Isaac Torres, estudiant de l’Escola Politècnica Superior de la UdL.

Modera: Paquita Santiveri Morata, Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Qualitat