Festival Som Cinema: Projecció del documental 'Noa'

www.somcinema.cat
Inici:
 |

Projecció del documental Noah (Louise Brix Andersen, 2024), en el marc del Som Cinema.

Durada: 73 min. Any: 2024. Directora: Louise Brix Andersen. Productores: Limmat Films, BS Global TV, TV3, à Punt Mèdia. Producció: Marc Chica, David Delgado, Rafael Cerveró Ballester, Rafael Cerveró Sánchez-Capilla. Guió: Louise Brix Andersen. Música: Joan Vilà. Fotografia: Gema Briones. Idioma: català (valencià), castellà.

Noah és una jove de 24 anys de qui destaca la seva bellesa i somriure enlluernadora. Influencer amb més de cent mil seguidors, es passa el dia, com molts altres joves de la seva edat, amb el mòbil enganxat a la mà. Però, més enllà de la seva rellevància a les xarxes, la vida de Noah està molt lluny de ser normal. La seva història és única en tots els sentits. Noah pateix set malalties rares i incurables diferents.

El festival està organitzat per Suggeriments, amb el suport de l’Ajuntament de Lleida, l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, la Universitat de Lleida i la Fundació Horitzons 2050.