Exposició fotogràfica: Dones diverses

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Planta -1 edifici Polivalent 1 / Cappont
Inici:
 | 
Finalització:
Exposició fotogràfica: Dones diverses

Inauguració de l'exposició fotogràfica Dones diverses, a càrrec de la vicerectora de Compromís social, igualtat i cooperació, Núria Camps, que es podrà veure fins el 28 de març.

La mostra té com a objectiu visibilitzar, sensibilitzar i conscienciar sobre les múltiples discriminacions que pateixen les dones amb discapacitat física i/o orgànica en l’àmbit laboral, social, així com en la seva quotidianitat.   

L’exposició es divideix en quatre temàtiques: Violència i discriminació; Empoderament i trencament; Autenticitat, plenitud i cures; i Cooperació. La definició d’aquestes temàtiques és fruit d’un procés de construcció col·lectiva iniciada el 2021 que es va nodrint anualment amb la incorporació de noves veus de dones amb discapacitat. Això ha fet que, fins a aquest moment, hagin participat prop de 80 dones que han compartit vivències, s’han deixat fotografiar, han expressat les seves pors i desitjos en un acte de generositat per tal que tothom pugui canviar i ampliar la nostra mirada. 

L’exposició es compon d’una compilació de 36 fotografies, els testimonis en primera persona i relats autobiogràfics. I és que l’experiència pròpia, la subjectivitat i el treball en equip són un pilar clau per l'elaboració d’aquesta exposició.