Informació de l'esdeveniment
13è Seminari Crisis i Cicles en la Història
Inici:
 |

13è Seminari Crisis i Cicles en la Història: La segona pandèmia de pesta: orígens i memòria narrativa, organizat pel projecte EPIDEMED i el grup ARQHISTEC del Departament de Geografia, Història i Història de l’Art de la UdL.

16:00 Presentació
16:15 Monica H. Green (Independent Scholar): Why we are still debating the “Origin” of the Black Death?
17:00 Geneviève Dumas (Université de Sherbrooke, Québec): Climate and the Plague in Early Modern Montpellier
17:45 Albert Reixach Sala (Universitat de Lleida): The register of epidemics in the narrative sources of the Crown of Aragon (mid-13th century to end of 16th century)