JORNADA: GESTIÓ DE DOCUMENTS, PROTECCIÓ DE DADES I ADMINISTRACIÓ-E
11 de juny de 2010 | Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia
El Servei d’Arxiu i Gestió de Documents, amb la col·laboració de la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica de la UdL, organitza el proper 11 de juny la 1a JORNADA SOBRE GESTIÓ DE DOCUMENTS, PROTECCIÓ DE DADES I ADMINISTRACIÓ-E.
Paral·lelament i coincidint amb el DIA INTERNACIONAL DELS ARXIUS, el proper 9 de juny tindrà lloc una JORNADA DE PORTES OBERTES per a la comunitat universitària, on es mostraran les passes que segueix un expedient quan arriba al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents resultat d'una transferència, consulta, préstec de documents, etc.
El Servei d’Arxiu i Gestió de Documents, amb la col·laboració de la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica de la UdL, organitza el proper 11 de juny la 1a JORNADA SOBRE GESTIÓ DE DOCUMENTS, PROTECCIÓ DE DADES I ADMINISTRACIÓ-E.
Paral·lelament i coincidint amb el DIA INTERNACIONAL DELS ARXIUS, el proper 9 de juny tindrà lloc una JORNADA DE PORTES OBERTES per a la comunitat universitària, on es mostraran les passes que segueix un expedient quan arriba al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents resultat d'una transferència, consulta, préstec de documents, etc.
OBJECTIU
L’objectiu principal és exposar i reflexionar sobre l'evolució que la legislació està aportant respecte a les tecnologies i les pràctiques de treball. Amb aquesta jornada volem posar de relleu la necessitat de mantenir i conservar les característiques dels documents i la informació que contenen. En l'era de la societat de la informació i l’administració-e, parlar d'optimitzar el rendiment de la inversió en actius d'informació és més probable que sigui rebuda favorablement.
La gestió de documents i la protecció de dades constitueix un repte estratègic per la Universitat, com en les altres administracions públiques. No es pot concebre cap tràmit administratiu sense el seu tractament documental i de les dades, ni tampoc cap dels serveis que proporcionem als nostres estudiants i usuaris.
L’objectiu principal és exposar i reflexionar sobre l'evolució que la legislació està aportant respecte a les tecnologies i les pràctiques de treball. Amb aquesta jornada volem posar de relleu la necessitat de mantenir i conservar les característiques dels documents i la informació que contenen. En l'era de la societat de la informació i l’administració-e, parlar d'optimitzar el rendiment de la inversió en actius d'informació és més probable que sigui rebuda favorablement.
La gestió de documents i la protecció de dades constitueix un repte estratègic per la Universitat, com en les altres administracions públiques. No es pot concebre cap tràmit administratiu sense el seu tractament documental i de les dades, ni tampoc cap dels serveis que proporcionem als nostres estudiants i usuaris.
DESTINATARIS
Caps de serveis i responsables d’unitats, caps de secció, caps de negociats, administratius de departaments, i PAS que pugui gestionar fitxers amb informació de persones, secretaris acadèmics de facultats i escoles, secretaris acadèmics de departaments, etc.
PROGRAMA
09.00h | Presentació per part de Josep Maria Sentís (gerent de la UdL) |
09.30h | Els aspectes fonamentals de la nova gestió electrònica dels expedients administratius. César Cierco, professor de Dret Administratiu |
11.00h | Cafè |
11.30h | Aspectes bàsics de la protecció de dades per a l’administració electrònica Ricard Martínez, coordinador de l’Àrea d’Estudis de l’Agencia de Protección de Datos |
13.00h | La gestió dels documents a la llum de la normativa de protecció de dades. Entorns analògic i digital Joaquim Llansó, director de l’Arxiu General de la Universitat Pública de Navarra |
14.30h | Cloenda de la Jornada |
COL·LABORA
Frederic Solà, assessor jurídic
Óscar Martínez, tècnic assesor jurídic
Pepita Raventós, tècnica d’arxiu
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ
Per inscripcions i informació us podeu adreçar a: rosamaria@arxiu.udl.cat o bé trucar al telèfon 973 70 20 03 del Servei d’Arxiu i Gestió de Documents.
Darrera modificació: