SISTEMA DE GESTIÓ DE DOCUMENTS I ARXIU DE LA UNIVERSITAT DE LLEIDA
POLÍTICA DE GESTIÓ DE DOCUMENTS I ACTIUS DIGITALS
Amb el document Política de gestió de documents i actius digitals de la Universitat de Lleida la Universitat de Lleida reconeix la importància de la gestió dels documents i dels actius digitals en la transició digital i en la millora de la governança i l’eficiència organitzativa, que permeten reforçar els valors institucionals i ètics en què es basa el pla estratègic de la Universitat.
MODEL DE GESTIÓ DE DOCUMENTS ELECTRÒNICS
- Esquema de METADADES de la UdL
- Quadre d'accés i seguretat
MANUAL DE NORMES I PROCEDIMENTS D'ARXIU
- Bones pràctiques en gestió de documents i arxiu
- Normes i procediments per a la CLASSIFICACIÓ dels documents
- QUADRE DE CLASSIFICACIÓ dels documents
- Normes i procediments per a la CONSERVACIÓ i ELIMINACIÓ de documents
- PO 002 Prestar documents de l'arxiu
- PO 003 Transferir documents a l'arxiu
- PO 004 Consultar documents de l'arxiu
- PO 014 Gestió d'evidències documentals al departament
- Digitalització de documents
- Guia de digitalització de la UdL
- Reglament de digitalització
- Reglament d'expedició de còpies autèntiques i certificació