Presentació
-
Assegurar la consistència i la coherència entre processos, procediments i sistemes d’informació.
- Dissenyar i mantenir el model de gestió de processos de la UdL.
-
Donar suport a la gestió del canvi i a la innovació en l'organització a partir del model de processos.
-
Controlar i vetllar per la documentació operativa del conjunt de processos i procediments de la Universitat.
-
Facilitar guies, donar formació i suport en el desenvolupament dels procediments.
-
Portar a terme activitats externes per tal d’identificar les pràctiques de gestió.
-
Promoure la millora contínua, a partir de l’avaluació sistemàtica dels processos, amb la finalitat d’aconseguir la millora de l’eficiència de l’organització.
- Facilitar l'aplicació del model EFQM en unitats i serveis.
-
Impartir formació en gestió per processos.
-
Dirigir i coordinar els projectes generals d’implantació de nous processos administratius, per encàrrec de la Gerència.
- Col·laborar en certificacions d'unitats i serveis.
- Col·laborar en l'elaboració i el seguiment dels Compromisos de serveis de les diferents unitats de la UdL.