Jornades d’acollida a l'estudiantat de primer curs

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Tots els Campus
Web:
Programa d'Acollida del Nou Estudiantat
Inici:
 |
Amb l'objectiu d'aconseguir una bona adaptació de l'estudiantat de nou ingrés a la UdL a cadascun dels centres es dissenyen un seguit d'accions informatives que es porten a terme durant la jornada d'acollida. La intenció és oferir l'acolliment necessari per tal que puguis integrar-te en els teus estudis amb la màxima eficàcia possible.

Així, l'objectiu general de la jornada d’acollida és presentar als estudiants la pròpia estructura de la Universitat, els centres, els plans d’estudis, les tutories universitàries, així com els principals recursos que es posen al teu abast: l’accés i ús de les eines per treballar al campus virtual, l’accés als fons bibliogràfics i la possibilitat de formar-te en idiomes i assolir l'acreditació lingüística a l'Institut de Llengües, entre altres.

acollidaestudiantatUdL2018