Horari d'estiu a totes les biblioteques de la UdL

Només obren els matins fins el proper 4 d'agost, quan tanquen

biblioestiu23
La de Lletres tanca els caps de setmana / Foto: Premsa UdL
Totes les biblioteques de la Universitat de Lleida (UdL) inicien aquest dilluns, 17 de juliol, l'horari d'estiu. Això significa que només estan obertes entre les 9.00h i les 15.00h, de dilluns a divendres, fins el proper dia 4 d'agost. El cap de setmana del 29 i 30 de juliol no funcionaran i a partir del dissabte 5 d'agost tancaran les seues portes durant tres setmanes, fins el 27 del mateix mes. Aquesta planificació estiuenca respon al Pla d'Estalvi Energètic aprovat pel consell de govern de la UdL i es tradueix en una reducció sobretot de la despesa en climatització.

Tenint en compte que l'alumnat de Ciències de la Salut és l'únic que té un període d'avaluacions al setembre, la UdL ha decidit mantenir alguns espais oberts per facilitar la preparació d'exàmens. La sala d'estudi de la Facultat de Medicina obrirà de dilluns a divendres, de 9.00h a 14.00h, entre els dies 7 i 25 d'agost; tret del 15, en ser festiu.

Les biblioteques de la Universitat de Lleida recuperaran l'activitat post-vacacional el proper 28 d'agost, amb l'horari reduït de 09.00 a 15.00h i de dilluns a divendres; tret de la de Pla de la Massa, a Igualada, que reobre el dia 29. Dilluns 4 de setembre totes les instal·lacions reprendran el funcionament habitual entre setmana, de 09.00h a 21.00h; i la de Lletres, a més, obrirà els caps de setmana.

MÉS INFORMACIÓ: